środa, 13 marca 2013

rekolekcje + wielbciel

Hey ludzie co tam u was bo ja jestem taka szczęśliwa !!! Dlaczego zapytacie się, a jestem taka radosna ponieważ taki jeden koleś zaczął do mnie dość ostro zarywać i jutro mam się z nim spotkać w szkole mrrr ^^. Wg od poniedziałku do środy miałam rekolekcje a dlatego nie pisałam ponieważ nie  było niczego specjalnego, chociaż ... Na rekolekcjach w pierwszym dniu gdy byłam w kościele to ksiądz rekolekcjonista dał jakiemuś chłopakowi prawdziwe 100 ZŁOTYCH !!!!!! Chłopak biedny nie wiedział czy to jest jakiś żart czy to na serio. Ja sama nie wiem czy dostał on te pieniądze czy nie. W drugim i w trzecim dniu byłam w innym kościele  i tam był taki dziwny ksiądz który cały czas wspominał o dziwkach, o seksie, o seksie oralnym, o prostytucji itp. (chyba to jego zainteresowanie xD ) ale ogólnie to chyba był nawet spoko (trochę mi namieszał w głowie bo coś mówił i za chwile temu zaprzeczał no ale... ).

Ps. jak potoczą się dalsze losy mojej miłostki opowiem wam już niedługo( przynajmniej mam taką nadzieje :D)

pozdro Aga 

2 komentarze:

  1. Super blog! fajnie piszesz :)... życzę szczęścia w miłości :)

    Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale podam link do swojego bloga.

    http://wieleiniewiele.blogspot.com/

    Zapraszam... szczególnie ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno zajże na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń