wtorek, 5 marca 2013

kolejna polecana


Hey co tam u was? Bo u mnie nawet spoko tylko trochę za dużo nauki ( cztery sprawdziany + kartkówka z angola) Niestety nie wydarzyło się nic szczególnego więc chciałabym wam polecić książkę pt. "Gra o Ferrin" autorstwa Katarzyny Michalak. Książka opowiada o pewnej kobiecie o imieniu Karolina która poprzez magiczne zaklęcie otrzymane od swojej ciotki w spadku, przenoszące ją do innego świata w którym są elfy, krasnoludy, pół ludzie pół smoki itp. Karolina w tym świecie przyjmuje imię Anaela i jest leczącą obdażoną  niezwykłą mocą. Anaele spotykają różne przygody, musi podejmować bardzo trudne decyzje od których zależy los całego świata Ferrin (czyt. ferrę) . Książka posiada drastyczne momenty ale też wzruszające do łez (przy niej popłakałam się kilka razy jak nie więcej), są również niewielkie wątki erotyczne (może po kilka zdań nie więcej). Ogólnie polecam, według mnie to literatura dla młodzieży jak i dla dorosłych.





UWAGA!!! naprawdę wciąga ;)

Ps. Tą książkę przeczytałam w dwa dni (420 stron).Przeczytałam ją tak szybko ponieważ byłam chora.
pozdro Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz