czwartek, 11 października 2012

testy próbne

hey wam wszystkim którzy mnie regularnie czytają i tych którzy troche rzadziej. Chciałbym wam powiedzieć że trzy ostatnie dni były dla mnie lajtowe ponieważ miałam testy próbne więc miałm więcej czasu na pisanie blogów ale niestety nie chciało mi sie . Ale teraz stwierdziłam że chyba mogę coś napisać  (no bo przecież by tak wypadało nie?). No na szczęście testy nie były takie trudne (ale potem sie okaże że mam połowe punków). No więc teraz mi sie troche nudzi a jednak mam ręce pełne roboty.

4 komentarze:

  1. Oooo!!! Mowa o mnie ;D Nie ominełam chyba ani jednego posta ;) Mam nadzieję że będzie dużo postów chociaż aby były codziennie do końca tygodnia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. AGAAAA! ZA TYDZIEŃ SIĘ WIDZIMY ! :d

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 gim ? oj pamiętam te testy ;D Tak sobie też lajtowo podchodziłam do próbnych , ale powiem Ci szczerze że jeśli chcesz iść do dobrej szkoły po gim. to skup się na tym w jaki sposób się je powinno rozwiązywać ;D to chyba najlepsze co możesz zrobić , bo to jakie zadania będą .... ile byś nie ćwiczyła to i tak nie ma szans że trafisz na jakieś podobne ;D Albo się człowiek uczy przez te trzy lata , albo nie i nie ma szans że nadrobi ;D Ale powodzenia już życzę na tych właściwych i jak najmniej stresu który potrafi zepsuć wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te dobre rady ale przydadzą mi się dopiero za rok bo niestety jestem dopiero w 2 gim. U nas co roku są testy próbne ;)

      Usuń