poniedziałek, 1 października 2012

po krótkiej przerwie

Witam wszystkich moich wiernych czytelników chciałam przerosić za taki odstęp czasowy pomiędzy poszczególnymi postami ale będę się zasłaniać szkołą i stertą prac domowych (z nich mogłabym chyba zrobić najwyższą wierze świata) no także wracam. Postaram się częściej pisać na blogu (może co tydzień) ale nie wiem czy to się uda ponieważ czasami nie mam weny ani tematu więc jeżeli nie będę miała pomysłu będę polecała lub odradzała jakieś książki lub film.Aha i jeszcze jedno ja mam taką koncepcje bloga że będę wam  opisywać różne ciekawe rzeczy na przykład o boże skumajcie to ożeniłam się z Bradem Pittem !!!
a nie takie np. no wiecie siedzę sobie właśnie na krześle i grzebie w nosie tak więc wiecie do usłyszenia (oby mnie spotkało coś ciekawego to wam napisze o tym)
nara ludzie :)

1 komentarz:

  1. Chciałam napisać iż szczególnie podoba mi się twoje profilowe zdjęcie. Pewnie musiał je robić ktoś szczególnie uzdolniony...

    OdpowiedzUsuń