środa, 12 grudnia 2012

polecana książka

Witajcie moi wierni czytelnicy (;P) jak już kiedyś wspomniałam będę polecać różne filmy, książki itp. Ostatnio przeczytałam książki godne polecenia są to "czerwień rubinu";"Błękit Szafiru" oraz "Zieleń Szmaragdu".
Te trzy książki składają się na trylogie czasu (jakby co wszystkie podałam po kolei żeby nie było), ich autorką jest Kerstin Gier. Wszystkie trzy części opowiadają o losach Gwendolyn która odziedziczyła dar podróży w czasie. Jest wątek miłosny oraz dramatyczne chwile (ja wolałam te wątki miłosne) ale więcej wam nie zdradzę... Naprawdę gorąco polecam wszystkim czytelniczką które lubią książki romantyczne z nutką fantastyki.
W 2013 roku (bodajże w marcu) ukaże film z pierwszej części trylogii czasu ale dokładnie nie nie wiem (nie mogę się tego filmu ).
zapowiedzi

 Następną "polecanką odradzanką " jest książka pt."rozkosze nocy " ale to w następnym poście który ukażę się dokładnie za tydzień buziaczki ;*.

ps. Jeżeli będą was mocno raziły jakieś błędy  ortograficzne czy interpunkcyjne lub językowe pisać w komentarzach poniżej ( za wszystkie was przepraszam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz