sobota, 7 lipca 2012

internet, zakochanie i inne wakacyjne bzdety

Hey co tam porabiacie w te niezbyt piękne wakacje (z powodu pogody), bo ja się nudzę. Nie miałam internetu aż do dzziś. Ten co go nam zakładał jest moim zbawicielem:P. No chyba każda nastolatka mnie dobrze rozumie bez internetu przez tydzień!!! No ale postaram się częściej wstawiać posty (taki wakacyjny plusik:P). A tak wg to zakochałam się w takim jednym ma na imię Dawid. Cały czas pisałam z nim na facebook'u(oprócz tego bezinternetowego tygodnia) i na skype a pewnego dnia ja do niego pisze na facebook'u, nie odpisuje a gdy dzwonie do niego na skype, on nie odbiera nagle staje się niewidoczny. Co mam zrobić abym zwów mogła z nim gadać pomocy !!!!

4 komentarze:

  1. Aga nie przejmuj się. Może ma ustawione że automatycznie mu się włącza, a ktoś inny korzystał z kompa, lub coś w tym rodzaju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga nie załamuj się ;) Na pewno jest jakiś sensowne wytłumaczenie dlaczego tak się dzieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiesz co ja nie wiem ale mam nazieje że nic takiego nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń