środa, 20 czerwca 2012

pamiętnik z wycieczki

Siema właśnie wczoraj wróciłam z wycieczki szkolnej i byłam w naszej stolicy. Ale ogólnie było zaje*iście łaziliśmy po centrum nauki Kopernika polecam bo warto. Ale jeszcze byliśmy w sejmie i kobieta trochę przynudzała aż się chciało spać a że w nocy spałam godzinę a fotele na których siedzieliśmy były takie wygodne o się na nich trochę kimnęłam :P. Widziałam stadion narodowy (może dla tych którzy przejeżdżają koło niego codziennie to nic nowego no ale hello) nasz gdański jest lepszy(przynajmniej ładniejszy). ale najlepsza była podróż gdyż bo i ponieważ gra się w karty itp. Nie no ogólnie to fajnie polecam :).

2 komentarze:

  1. No ja nie jechałam, ale w szkole przyznaje szczerze też było całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się było świetnie. Centrum nauki Kopernik było chyba najlepsze. No i w sejmie o mało też nie zasnełam. A jaka była pogoda. Ok.30°C, a większość w długich spodniach, a szpak w dodatku w kurtce. Że on to wytrzymał. No ale szpak wszystko może. ;)

    OdpowiedzUsuń